26 Ekim 2012 Cuma

Hazan ayı'nda Güzel bir çekiliş..


Hazan ayı'nda Güzel bir çekiliş...

Evet bildiğiniz gibi hazan mevsimindeyiz, sizler için ona göre hediyeler seçtim, bana sponsorluk yapan çok sevgili canım arkadaşım Murathan Kozmetik' e çok teşekkürlerimi sunuyorum...

Evet arkadaşlar öncelikle hediyeler süper ötesi, oyüzden şartlarımızda biraz ağır ama , mutlaka katılın şansınızı deneyin ...

Katılım Koşulları;

Mutlaka sağ üst köşeden sayfamız takip edilmeli.(Twitter veya Gmail hesabınızdan takibe alabilirsiniz)

Mutlaka Facebook hesabımız kişinin yoruma yazdığı ad ile beğenilmelidir.(Kontrol Edilecektir)
 https://www.facebook.com/pages/SmoothBeauty/195409773911823?ref=hl

İsteğe bağlı +2 çekiliş hakkı veren Facebook yada blogunuzdan duyurunuz çekilişi. (Bu post kopyalanıp öyle paylaşılacaktır, lütfen yorumda belirtin. )

Bu istekleri yerine getirip yorumda belirtin , linkleri vermeyen yada yalan yalnış konuşanların çekiliş hakkı olmayacaktır.

Hediyeler;

-Vichy Normaderm Karma-Yağlı ciltler için nemlendirici.

 Aynı serinin yüz temizleme jeli.

Rengini Nude seçtim, bu renk hem doğal hem çarpıcı reviev şöyle;





 ve son olarak Mac DollyMix blush...

Hediyeler gördüğünüz gibi mükemmel, özellikle bu seriyi genç kızlarımıza önerebilirim çünkü akne, ve yağlanma siyah nokta gibi problemleri var. Serinin temizleme jeli ve kremi bu iş için mükemmel ürünler.

Ruj ve allık ise abartısız senenin moda renkleri, oda genç kızlarımıza uygun bence, umarım hakeden ve ihtiyacı olan birine gider diyorum ve çekilişi başlatıyorum...

20 Kasım Bitiş Tarihi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder